Kamermuziek

Helena heeft naast haar passie voor lesgeven een passie voor kamermuziek. Al tijdens haar studie vormde zij het Lucebert~Trio met pianist Daniel Kramer en klarinettiste Célèste Zewald en was zij van 1997 t/m 2009 altiste van het Van Dingstee kwartet. Met beide ensembles trad zij op in binnen- en buitenland, maakte verscheidene cd, radio- en televisieopnamen. Het Nederlands Baryton Trio is een barok ensemble waarmee zij regelmatig concerten geeft.

Met de komst van haar twee kinderen heeft zij de kamermuziek tijdelijk op een tweede plek gezet, desondanks is zij een veel gevraagde gast bij diverse kamermuziekprojecten. En natuurlijk brengt zij haar grote kamermuziek passie over op haar leerlingen en Divertimentoleden.