Wilt u Divertimento ondersteunen
door gratis spaaracties?

Stichting Divertimento kan niet bestaan zonder sponsoring van bedrijven of donaties van onze Vrienden van Stichting Divertimento. Voor onze vrienden en leden die niet de mogelijkheid hebben om ons financieel te ondersteunen, maar wel graag een steentje bijdragen werken wij samen met twee landelijke spaaracties. Het kost u als spaarder niets en het levert Stichting Divertimento een mooi zakcentje op.
Helpt u mee?

SponsorKliks

U doet met regelmaat online inkopen bij bekende webshops of koopt u wel eens online maaltijden.

Als u deze aankopen doet via bovenstaande link, krijgt Stichting Divertimento hiervan een percentage uitgekeerd. Uiteraard weet Stichting Divertimento niet wie deze inkopen heeft gedaan of wat er gekocht is.

Meer info over SponsorKliks

Vomar - Club is Koning
"Spek je clubkas"

Wist u dat u met al uw aankopen bij de Vomar Divertimento gratis financieel kunt ondersteunen?

Het enige dat u hoeft te doen is een klantenkaart activeren en deze eenmaal online koppelen aan het account van Stichting Divertimento.

Op vertoon van uw pas bij iedere aankoop ontvangt Stichting Divertimento een percentage van uw aankoop bedrag.

Onze clubcode is: DIHA2021

Naam: Stichting Divertimento